Ȋn odӑiţa inimii

Ioana Haitchi  Cartoon

Dumnezeu şi-a fӑcut altar
într-o odӑiţӑ a inimii mele
Şi-a plâns în locul meu pe cel mai drag,
Pӑrintele pe care l-am pierdut.
Ȋmi mai şterge şi azi câte o lacrimӑ,
intrӑ-n odӑiţӑ
şi-mi plânge sӑ-mi treacӑ
de dorul ştiut ori de cel neştiut.
***
Acolo şi-a fӑcut altar şi nu mai pleacӑ
Bisericӑ de tainӑ sӑ ne fim
E loc destul pentru toate pӑcatele
Sӑ mi le-mpӑrtӑşesc şi El sӑ mi le ierte.
Ȋncӑ mi-l plânge pe cel ce l-am pierdut,
Îmi şterge lacrima şi îmi netezeşte
Dorul ştiut ori cel neştiut.
***
© Ioana HAITCHI, 11.02.2017, Tübingen, Deutschland
Foto: Ioana Haitchi
© Ioana HAITCHI – Copyright – Toate drepturile rezervate

Save

Lasă un răspuns

