Pepi, Nemuritorul meu – File de Jurnal

Pepi Viehmann

„Pagina cea mai interesantӑ din jurnalul meu este cea în care scriu cӑ sint convins cӑ mor. Cӑ e gata! A venit sfîrşitul. Ce simt? Cӑ nu regret nimic! Cӑ mi-a plӑcut tot ce am fӑcut în viaţӑ. Am avut o viaţӑ splendidӑ, am umblat prin cele mai frumoase peşteri ale lumii, am ascultat muzicӑ, am fӑcut copii, am fost iubit şi am iubit, am avut mii de studenţi care m-ar fi urmat şi la capӑtul pӑmîntului! Am fӑcut ce mi-a plӑcut! Viehmann, imi zic, ai fi un prost sӑ regreţi ceva! Mi-am cerut iertare de la cei faţӑ de care am greşit. Dar sӑ mӑ batӑ Dumnezeu dacӑ n-am fost fericit sӑ constat la capӑtul vieţii mele, (pentru cӑ aveam convingerea clarӑ cӑ mor!), cӑ sînt un om împlinit! Cӑ nu am lӑsat sӑ treacӑ timpul degeaba pentru mine, iar Maestrul nu va regreta cӑ mi-a dat atîta timp!”
***
© Iosif Viehmann (Jurnal)
Foto: Iosif Viehmann – Pepi şi Harry Tavitian, Casa TIFF, Cluj

Save

Save

Lasă un răspuns

