Iubind pentru amândoi (Amar pelos dois)

Iubind pentru amândoi (Amar pelos dois)

De va întreba cineva despre mine într-o zi
Spune-i cӑ trӑiesc pentru-a te iubi,
Ȋnainte de-a te şti, doar existam,
Obosit şi fӑr’ a avea ce oferi.

Draga mea, ascultӑ-mi rugӑminţile,
Te rog sӑ revii, întoarce-te de mӑ vrei,
Ştiu cӑ singuri nu putem iubi,
Poate încetul cu încetul vei învӑţa din nou.

Dacӑ inima ta nu va voí
Sӑ simtӑ pasiunea, de nu vrea a suferi,
Fӑr’ a face planuri, despre cum ne va fi,
Inima mea poate iubi pentru-amândoi.

© Traducerea Ioana HAITCHI, 14.05.2017

Amar pelos dois

Se um dia alguém perguntar por mim
Diz que vivi p’ra te amar,
Antes de ti, só existi
Cansado e sem nada p’ra dar.

Meu bem, ouve as minhas preces
Peço que regresses, que me voltes a querer
Eu sei que não se ama sozinho,
Talves devagarinho possas voltar a aprender.

Meu bem, ouve as minhas preces
Peço que regresses, que me voltes a querer
Eu sei que não se ama sozinho,
Talves devagarinho possas voltar a aprender.

Se o teu coração não quiser ceder,
Não sentir paixão, não quiser sofrer,
Sem fazer planos do que virá depois,
O meu coração pode amar pelos dois.

© Salvador Sobral – Amar Pelos Dois

Lasă un răspuns

