“MONŞER” şi “dragostea” editurii GRINTA

MONŞER este volumul meu de debut, Ed. GRINTA, Cluj Napoca, noiembrie 2016. Directorul general şi patronul acestei edituri, Gabriel Cojocaru şi-a bӑtut joc cu bunӑ ştiinţӑ de aceastӑ carte, care cu mâna pe suflet vӑ spun, e o preafrumoasӑ ce cuprinde 100 de poeme.

Invitatie 1-page-001

Mi-a greşit cu bunӑ ştiinţӑ ISBN-ul de pe copertӑ pentru a avea motive de a nu trimite CIP-ul şi depozitul legal la Biblioteca Naţionalӑ a României, mi-a fost greşit numele în cataloagele Bibliotecii, nu mi-a emis facturӑ, nu mi-a emis chitanţӑ decât în noiembrie 2016 pe o parte din bani.

CIP prima pagina din carte

ISBN - coperta 4

Pe cale de consecinţӑ, nu mi-a promovat-o, deoarece ulterior a consideratscriu o poezie modestӑ. La fel a considerat – cel puţin din afirmaţiile lui Cojocaru – şi general managerul unei importante reviste de culturӑ din Cluj, revistӑ în strânsӑ colaborare cu editura Grinta.

De-abia la sfârşitul lunii martie 2017, atunci când am observat cӑ aceastӑ carte nu apare în cataloagele Bibliotecii Naţionale a României, a trimis CIP-ul. Atunci când i-am semnalat greşeala din numele autorului, a spus cӑ nu e problema lui, sӑ mӑ descurc. Şi m-am descurcat. Mulţumesc pe aceastӑ cale Bibliotecii.

Momentan, cartea apare în catalogul CIP cu anul apariţiei 2017. Nu pot decât sӑ mӑ declar scârbitӑ de atitudinea acestui om de culturӑ care s-a strӑduit şi într-un final va reuşi sӑ-şi distrugӑ editura. Din cauza acestor întâmplӑri nefericite am hotӑrât sӑ-mi deschid propria editurӑ.

N.B. Existӑ multe cӑrţi în aceastӑ situaţie, dar autorii încӑ nu şi-au dat seama, deoarece nu au verificat cataloagele Bibliotecii Naţionale a României.

http://alephnew.bibnat.ro:8991/F/CGFSEU3C17P3JG7C8NV6M87J27VCS2DGYGC326L7SL7TX4T15D-45380?func=find-c&ccl_term=WRD+%3D+%28+Ioana+Haitchi+%29&local_base=CIP&x=45&y=8

http://www.bibnat.ro/

http://alephnew.bibnat.ro:8991/F

© Ioana HAITCHI, 15.05.2017

Save

Save

Save

Save

Save

Save

1 comentariu

Lasă un răspuns

