Dupӑ somnul de frumuseţe

2261e604d197229e39c37a96260632b1

Azi dupӑ somnul de frumuseţe
m-am trezit cu gândul cӑ mӑ trӑdase
cel mai bun prieten,
unul de o viaţӑ, cӑruia îi puteam spune orice,
chiar ce nu ştia nici mama, nici tata.
Şi m-am gândit cӑ e de bine, cӑ a fost doar un vis,
lӑsând la o parte veştile vechi
ce mӑ îndepӑrtaserӑ de medici, chimişti,
tipografi, ingineri,
traducӑtori de fapte bune din diverse limbi,
unele chiar nordice,
dar nordul e un semn bun, nu-i aşa?
Ori poate eram prea sӑtulӑ de salate înainte de somn
sau poate cӑ teiul din camera mea e încӑ prea verde,
cӑci am uitat sӑ vӑ spun,
în camera mea a crescut un tei,
se hrӑneşte doar cu vise de frumuseţe.

© Ioana HAITCHI, 29.05.2017, Klausenburg
Foto: Internet
© Ioana HAITCHI – Copyright – Toate drepturile rezervate

Lasă un răspuns

