Testul DaF – examenul cel mai greu din viata mea

SERVICII ROMANESTI IN UNIUNEA EUROPEANA

   Testul DaF este un examen foarte complex din limba germana, care este recunoscut in toata lumea.  Cum este examenul Cambridge-ul din engleza. De fapt, TestDaF  este denumirea prescurtata a sintagmei “Test Deutsch als Fremdsprache, adica „Test of German as a foreign language” sau in romana  „test de germana ca limba straina. ” Asadar, testul trebuie luat mai ales de  persoanele  straine care vor sa studieze in Germania sau sa faca un Master  fiindca pentru cei ce vor sa faca un Ausbildung  este nevoie doar de un certificat B2.  Eu am terminat in Germania cursul C1 si m-am gandit sa incerc sa dau testul cu toate ca nu prea am fost sigura pe germana mea. M-am interesat la insitutul unde facem cursul C1 cum pot sa ma inscriu la test DaF si am aflat ca inscrierea se face numai pe portalul: http://www.testdaf.de .

 A trebuit sa-mi fac…

Vezi articol original 1.552 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

